6 Ocak 2008 Pazar

Karaçomak Üçleme Haline Mi Geliyor?

Evet, ben böyle birşey düşünüyorum. Sonuçta Oceans üçlemesinden esinlendiğimiz açık. Fakat insanlar Karaçomak isminin Ocean (İngilizce de okyanus anlamına gelir) a karşılık bulunduğunu sanıyor. Karaçomak 14 filminde karakterlerimizi seyircilere alıştırmayı amaçlıyoruz. Karakterlerin detaylı geçmişlerini diğer filmlerde anlatmayı düşünüyorum. İlgilenen arkadaşlar olabilir. Ben de her duruma karşın Karaçomak 13 senaryosunu yazmaya başladım. Nasıl Oceans'da isim Danny Ocean'dan geliyorsa bizim üçlemede de Onur Karaçomak isimli karakterden gelecek. Karaçomak 13'te daha önce görmediğiniz karakterler olacak. Muhtemelen Karaçomak 14'ten daha önce bir zamanda geçecek. Takımın birbiriyle tanışmasını konu alacak. Yeni gelişmeler oldukça buraya yazmaya devam ederim. Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum. Ayrıca yeni film için yeni oyuncular da bulmamız gerekiyor. Yarın bir gün karşınıza çıkıp rol teklif edersem şaşırmayın.

Hiç yorum yok:

 
,